Statoil võitleb Laagris klientide pärast

Laagri piirkonnas on konkurents nn mugavuspoodide vahel viimasel aastal oluliselt tihenenud - kõik müügipunktid konkureerivad sarnaste toodetega.

Möödunud aasta novembri keskel avas Statoil Laagris uuendatud kontseptsiooniga teenindusjaama, mis on oluliselt suurema poe- ja kohvikuosaga ning kõikidel tankuritel on kaardimakseterminal.

Statoil Fuel & Retail Eesti AS-i jaemüügidirektori Indrek Nõlvaku sõnul on uuendatud teenindusjaam väga hästi tööle läinud. „Tänaseks päevaks on nii kütuse kui ka poe müügid ületamas eelmise aasta sama perioodi taset, mis on igati positiivne tulemus,“ kinnitas Nõlvak. Lisades, et renoveerimisega kaasneb lühiajaliselt kliendiarvu langust, sest ajutised lahendused mõjutavad klientide käitumist. „Samuti on Laagri piirkonna konkurents oluliselt tihenenud, sest Alexela avas enda tankla, R-kiosk laiendas müügikohta ning Selver avas kodupoe, mis müüb meiega konkureerivaid tooteid,“ ütles Nõlvak.

Statoili kõige suuremaks investeeringuks oli hoone renoveerimine ja laiendamine, mille suuruseks nad hindavad üle 300 tuhande euro. Lisandusid investeeringud seadmetesse ning tankimisalal asuvatesse valikuga makseterminalidesse. „Investeeringu tasuvusest on hetkel veel vara rääkida, kuid arvestades tihenenud konkurentsi, siis on müüginumbrid väga head,“ sõnas Nõlvak.

Nõlvaku sõnul ei plaani nad hetkel uusi teenindusjaamu avada, vaid keskenduvad olemasolevate renoveerimisele ja täiendamisele. „Hetkel jätkame kohviku kontseptsiooniga ning võimalusel laiendame istumiskohaga teenindusjaamade arvu,“ kinnitas Nõlvak. Lisaks jätkavad valikuvõimalustega tankurite paigaldamist ehk kliendil on võimalik maksta kütuse eest kas tankimisalal või teenindusjaama kassas.

„Tänu erinevatele tootearendustele on Statoili toidupakkumised muutunud järjest populaarsemateks ja see on omakorda kasvatanud poe klientide arvu,“ ütles Nõlvak. Kinnitades, et viimaste trendide kohaselt ostavad üha rohkem kütusekliente ka poest ning vastupidi. „Kaks kolmandikku meie klientidest ostab nii kütust kui ka poe tooteid.“

Statoili eesmärk on pakkuda head ja personaalset klienditeenindust, mis teeb kliendi elu lihtsamaks. Nõlvak kinnitab, et lisamüügi tegemine on osa personaalsest teenindusest, mis on Statoili jaoks väga tähtis.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara