Statoil võitleb Laagris klientide pärast

Laagri piirkonnas on konkurents nn mugavuspoodide vahel viimasel aastal oluliselt tihenenud - kõik müügipunktid konkureerivad sarnaste toodetega.

Möödunud aasta novembri keskel avas Statoil Laagris uuendatud kontseptsiooniga teenindusjaama, mis on oluliselt suurema poe- ja kohvikuosaga ning kõikidel tankuritel on kaardimakseterminal.

Statoil Fuel & Retail Eesti AS-i jaemüügidirektori Indrek Nõlvaku sõnul on uuendatud teenindusjaam väga hästi tööle läinud. „Tänaseks päevaks on nii kütuse kui ka poe müügid ületamas eelmise aasta sama perioodi taset, mis on igati positiivne tulemus,“ kinnitas Nõlvak. Lisades, et renoveerimisega kaasneb lühiajaliselt kliendiarvu langust, sest ajutised lahendused mõjutavad klientide käitumist. „Samuti on Laagri piirkonna konkurents oluliselt tihenenud, sest Alexela avas enda tankla, R-kiosk laiendas müügikohta ning Selver avas kodupoe, mis müüb meiega konkureerivaid tooteid,“ ütles Nõlvak.

Statoili kõige suuremaks investeeringuks oli hoone renoveerimine ja laiendamine, mille suuruseks nad hindavad üle 300 tuhande euro. Lisandusid investeeringud seadmetesse ning tankimisalal asuvatesse valikuga makseterminalidesse. „Investeeringu tasuvusest on hetkel veel vara rääkida, kuid arvestades tihenenud konkurentsi, siis on müüginumbrid väga head,“ sõnas Nõlvak.

Nõlvaku sõnul ei plaani nad hetkel uusi teenindusjaamu avada, vaid keskenduvad olemasolevate renoveerimisele ja täiendamisele. „Hetkel jätkame kohviku kontseptsiooniga ning võimalusel laiendame istumiskohaga teenindusjaamade arvu,“ kinnitas Nõlvak. Lisaks jätkavad valikuvõimalustega tankurite paigaldamist ehk kliendil on võimalik maksta kütuse eest kas tankimisalal või teenindusjaama kassas.

„Tänu erinevatele tootearendustele on Statoili toidupakkumised muutunud järjest populaarsemateks ja see on omakorda kasvatanud poe klientide arvu,“ ütles Nõlvak. Kinnitades, et viimaste trendide kohaselt ostavad üha rohkem kütusekliente ka poest ning vastupidi. „Kaks kolmandikku meie klientidest ostab nii kütust kui ka poe tooteid.“

Statoili eesmärk on pakkuda head ja personaalset klienditeenindust, mis teeb kliendi elu lihtsamaks. Nõlvak kinnitab, et lisamüügi tegemine on osa personaalsest teenindusest, mis on Statoili jaoks väga tähtis.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

SALONSHOP BALTIC OÜ otsib TURUNDUSJUHTI

Salonshop Baltic AS

31. detsember 2018

Tarkvara

RTT kaasaegne kassatarkvara

Kassatarkvara oluliseks eesmärgiks on pakkuda kliendile kiiret ja mugavat teenindust. Suureks trendiks on saanud mobiilsus ehk tarkvara saab kasutada ka nutitelefonis või tahvelarvutis. Loe lähemalt, mis on kassatarkvara valikul oluline ning milliseid eeliseid annab RTT kassatarkvara.

AccountStudio - lihtsalt kohandatav terviklik äritarkvara

Äritarkvara, mida on võimalik kohandada erinevate nõudmiste ja tegevusaladega väike- ja suurettevõtetele. Tarkvara liidestab ettevõtte e-poe nii, et tehingud e-poes kajastuvad ilma valu ja vaevata nii laos kui ka raamatupidamises.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara