Debenhamsi kaubamajaketi kasv aeglustus

Eestisse tuleva Briti suurelt teise kaubamajaketi Debenhamsi käibekasv on aeglustunud, kuna ilm oli kehv ja tarbijate kitsamad kulutused jätsid oma jälje.

200-aasta vanune ettevõte teatas täna, et nad tunnevad end mugavalt analüütikute 2013-2014. aasta maksueelse kasumi praeguste ootustega. Reutersi poolt küsitletud analüütikud ootavad 153 mln naelast maksueelset kasumit.

16-nädalasel perioodil kuni 22. juunini oli samade poodide müügikasv null. Eelnenud perioodi samade poodide müügikasv oli 3,1%.

Ettevõte kasvatas turuosa rõivaste, ilukaupade ja kodukaupade osas. Ettevõtte internetimüük kasvas 40%.

Kuigi Suurbritannias oli ilm vilets, on ka selles keskkonnas võitjaid. Suurima kaubamajade keti John Lewise kahekümne nädala käive kuni 15. juunini kasvas aastaga 7,9%. Onlinemoemüüja ASOS raporteeris majandusaasta kolmanda kvartali käibe aastasest 45% müügikasvust. Debenhams andis märtsis kasumihoiatuse, süüdistades jaanuari müügilanguses lund ning ka veebruaris ei suutnud selle mõjust täielikult paraneda vaatamata täiendavatele allahindlustele.

Eestis piirdub Debenhams kahe kaubamajaga Rocca al mares ja Panorama City’s.

Osale arutelus

  • Romet Kreek

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara