Südameapteek lõpetas mullu kahjumiga

Südameapteegi kaubamärki kasutava Pharma Holdingu mullune majandusaasta lõppes konsolideeritud majandusaruande järgi 325 000 eurose kahjumiga.

2012. aastal moodustas Pharma Holding OÜ kontserni müügitulu 30 mln eurot, mis oli eelnenud majandusaastaga võrreldes 457,64% suurem (2011. a 5 385 087 eurot). Ettevõtte brutokasum kasvas 2011. aastaga võrreldes 542,31% (2012. a 7 mln eurot, 2011. a 1 mln eurot).  Ärikasum oli 2012. majandusaastal 17 745 eurot, vähenedes 2011. aastaga võrreldes 89,16% (2011. a 163 674 eurot).


Pharma Holding OÜ on 21.10.2010 registreeritud ettevõte, mille kontserni moodustavad järgmised tütarettevõtted: Pharma Group OÜ, Eesti Ravim OÜ,  Pharma Consulting OÜ, Pharma Services OÜ ja Kirona OÜ.

2012. aasta veebruaris tuli Pharma Holding OÜ Eesti apteegiturule uue kaubamärgiga Südameapteek. Pharma Holding OÜ on ettevõte, mis omab Südameapteek kaubamärki ja kontseptsiooni, tegeleb selle arendusega ning müüb apteekidele kaubamärgi frantsiisi. 2012. aastal sõlmiti frantsiisilepingud mitmete apteeke haldavate ettevõtetega, neist suuremad on Patrika OÜ ja Pharma Group OÜ.

02.03.2012 omandas tütarettevõtja Pharma Group OÜ seniselt enamusosanikult Hollandi ettevõttelt H&P Emerging Fund B.V. apteegiketti haldava ettevõtte Patrika OÜ 50,97% osaluse.

04.07.2012 soetas Pharma Group OÜ ettevõttelt Ecbatana AS (endine Magnum, toim) ülejäänud Patrika OÜ osakapitalist, omandades seeläbi 100% äriühingu osakapitalist ja laiendades oma tegevust veel täiendavalt 39 apteegi võrra.

 

 

Osale arutelus

  • Kadi Heinsalu

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik!

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara