Lukskaupade tootjate käibekasv kiirenes

Maailma suurima luksuskaupade tootja LVMH ja Gucci omanik Kering teatasid täna kiirenenud käibekasvust, kuna tööstusharu on paranemas aasta nõrgast algusest.

Louis Vuittoni ja Christian Diori omanik LVMH teatas, et II kvartali ülevõtmisteta käive kasvas aastaga 9%. I kvartalis oli käibekasv 7%. Keringi luksuskaupade müük kasvas võrreldavalt 9,4%, ületades I kvartali 6,4% kasvu, vahendab Bloomberg.

Tugevamad müügitulemused pakuvad mõningast kergendust luksusettevõtete aktsiatesse investeerinuile. I kvartalis oli Gucci ja LVMH moe ja nahast kaupade üksuse müügikasv kolme aasta nõrgim. Osalt oli see tingitud hiinlaste tarbimise vähenemisest. Teiseks poolaastaks väljendasid mõlemad ettevõtted kindlust.

LVMH aktsia hind tõusis täna hommikul Pariisis 3,6%, 135,05 eurole. Keringi aktsia kerkis samas 3,4%, 176,10 eurole.

Varem nime PPR kandnud Keringi II kvartali käivet vedas Bottega Veneta. Selle brändi kasv oli võrreldavalt 17%. Gucci kaup müüs 4,1% paremini. Ettevõtte 824 mln eurone kasum ületas analüütikute 824 mln eurost ootust.

LVMH esimese poolaasta kasum jätkuvatest tegevustest kasvas 2%, 2,71 miljardile eurole. Analüütikud ootasid 2,76miljardilist kasumit. Poolaasta käive kasvas 5,6%, 13,7 miljardile eurole.

"Oleme täis kindlust, minnes vastu teisele poolaastale," ütles LVMH juhatuse esimees Bernard Arnault.

Osale arutelus

  • Romet Kreek

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara