Renault kasvatas Eestis müüki kolmandiku võrra

Prantsuse autotootja Renault kasvatas sõiduautode müüki Eestis tänavu esimesel poolaastal 31,7 protsenti.

Kokku müüdi kuue kuuga 635 autot. Renault' parim müüdud sõiduauto oli uus Clio. Seda müüdi aasta esimeses pooles 123 sõidukit võrrelduna 17 eelmise põlvkonna Clioga mullu samal ajal.

Tänu uue linnamaasturi Captur müügile tulemisega kaks kuud tagasi ootab Renault Eestis müügi kasvu.

Renault'le kuuluv odavbränd Dacia kasvatas sõiduautode müüki 17,4%, 337 autoni. Enim osteti Dacia Dusterit, Sanderot ja Lodgyt.

Tarbesõidukite kategoorias müüs Renault 211 sõidukit, mis märgib 2,4%st kasvu. Ostetuim tarbesõiduk oli Master. Dacia müüs 25 tarbesõidukit, mis tähendab 25%st kasvu.

Renault ja Dacia kogumüük Eestis kasvas tänavu esimesel poolaastal 21,4%. Turuosa on brändidel kokku Eestis 10,2%, mis kasvas 1,7 protsendipunkti võrra. Nende müüginumbritega olid Renault ja Dacia 24 autotootja hulgas Eestis esimesel poolaastal neljandal kohal.

Osale arutelus

  • Indrek Kald

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara