Apranga käive kasvas 12,1%

Leedu rõivajaekaupmehe Apranga käive (koos käibemaksuga) kasvas juulis aastaga 16,2%, teatas ettevõte börsile.

Käive ulatus 52,1 mln litini ehk 15,1 mln euroni.

Jaanuarist juulini on ettevõtte jaekäive kasvanud aastaga 12,1%, 304,1 mln litini ehk 88,1 mln euroni.

Jaanuarist juulini on ettevõtte jaemüük kasvanud aastaga Leedus 11,7%, Lätis 13% ja Eestis 12,7%.

Apranga esindab Eestis Zara, Stradivariuse, Mango, Armani, Hugo Bossi, Bershka ning Promodi rõivaste kaubamärke.

Osale arutelus

  • Romet Kreek

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik!

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara