Autor: Romet Kreek • 1. august 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Apranga käive kasvas 12,1%

Leedu rõivajaekaupmehe Apranga käive (koos käibemaksuga) kasvas juulis aastaga 16,2%, teatas ettevõte börsile.

Käive ulatus 52,1 mln litini ehk 15,1 mln euroni.

Jaanuarist juulini on ettevõtte jaekäive kasvanud aastaga 12,1%, 304,1 mln litini ehk 88,1 mln euroni.

Jaanuarist juulini on ettevõtte jaemüük kasvanud aastaga Leedus 11,7%, Lätis 13% ja Eestis 12,7%.

Apranga esindab Eestis Zara, Stradivariuse, Mango, Armani, Hugo Bossi, Bershka ning Promodi rõivaste kaubamärke.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757