Viru Keskuse parima teenindusega pood on Monton

Viru Keskuse teeninduskohtade ning kaupluste teenindus-taseme kontrolli käigus saavutas I poolaasta vahetulemuste põhjal esmakordselt maksimumtulemused Montoni kauplus.

Viru Keskuse turundus- ja kommunikatsioonijuhi Taivi Koitla sõnul on Montoni saavutus hea näide sellest, kuidas regulaarne ja süstemaatiline panustamine teeninduse kvaliteedi tõstmisesse viib reaalsete tulemusteni: “Koolitused ning erinevad kontrollmeetodid aitavad teeninduskohtadel hinnata nii enda töö tulemuslikkust kui ka võrrelda oma taset konkurentidega.”

„Meil on äärmiselt hea meel, et saime niivõrd positiivset tagasisidet - Viru Keskuse Montoni poe külastatavus on väga kõrge ja selles valguses on saavutatud 100%-line kvaliteeditulemus suurepärane. Selline tulemus on kaupluse tublidele töötajatele ning juhatajale väga heaks motivatsiooniks ka edaspidi taset sama kõrgel hoida,“ sõnas Baltika Eesti tütarettevõtte Baltman OÜ juht Pille Põldsam.

Uuring hindas teeninduskoha ilmet, teenindajate välimust ning suhtlemisviisi, professionaalsust ning ostlemiskogemuse emotsionaalset üldmuljet. Tänavuse testostlemise esimene voor toimus aprillist maini ning hõlmas Viru Keskuse 108 teeninduskohta. Kokku vaadeldi igapäevast klienditeenindust 226 külastuse käigus, sealjuures enamus teeninduskohti külastati kahel korral.

Varasematel aastatel on testostlemise vahevoorudes maksimumtulemused saanud Denim Dream, Guess, Goldtime, Marc O’Polo, Stenders, Aphrodite Kullaäri, EMT, Tommy Hilfiger, Bastion, Madame KT, Kalevi kommipood ning Linette. Viru Keskus korraldab regulaarseid teeninduskoolitusi, teenindustaseme kvaliteedi kontrollimist ning ostukeskkonna parendamist motiveerivaid konkursse vähemalt kord poolaasta jooksul.

Viru Keskus on Eesti enimkülastatav ostukeskus, milles asub üle 100 kaupluse ja teeninduskoha.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara