Eesti automüük sõidab vastuvoolu edasi

Kui mujal Euroopas automüük enamasti langeb, siis Eestis müüdi seitsme kuuga 6% enam autosid kui mullu samal ajal.

Automüük kasvas autode müügi- ja teenindusettevõtete liidu (AMTEL) andmeil ka juulis. Kui juunis andsid automüüjad klientidele üle 1694 ja möödunud aasta juulis 1630 uut sõiduautot, siis tänavu juulis müüdi 1771 autot.

Eesti erineb jätkuvalt ülejäänud Euroopast, kus enamikes riikides on müüginumbrid tänavu languses võrreldes möödunud aastaga. AMTELi andmeil müüdi Eestis esimese seitsme kuu jooksul 6% võrra enam uusi autosid kui mullu sama perioodi jooksul.

Automarkide edetabelis toimus juulis väike muutus, kui eelmiste kuude liider Toyota pidi seekord tunnistama Škoda paremust. Škoda müüs uusi sõiduautosid 210, Toyota 205. Kolmandale kohale platseerus Volkswagen 155 sõiduatoga.

Oluline muutus toimus ka mudelite paremusjärjestuses, sest esimest korda üle mitme kuu ei mahtunud esikolmikusse ühtegi maasturit. Kolm enim ostetud mudelit olid juulis Škoda Octavia (115), Toyota Avensis (67) ja Honda Civic (59).

Jätkuvalt kasvas ka tarbesõidukite müük. Juulis müüdi kokku 306 tarbesõidukit, mis veidi enam juunist ja möödunud aasta juulikuust. Ka tarbesõidukite edetabelis toimus väike muutus automarkide edetabelis. Enim müüs tarbesõidukeid Renault (54), kellele järgnesid Ford (45) ja Citro?n (44). Veoautosid müüs juulis enam Scania (18) edestades Volvot (13).

Osale arutelus

  • Rivo Sarapik

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara