Lastele suunatud koolialguse kampaaniates ei tohi reklaamida alkoholi

Tarbijakaitseamet juhib kauplejate tähelepanu sellele, et lastele suunatud koolialguse teemaliste kampaaniate käigus jagatavates trükistes ja otsepostitustes ei ole sobilik ja ka seadusega kooskõlas reklaamida alkoholi.

Kauplejad reklaamivad koolilaada päevade või koolilaada pakkumistega samades trükistes ka muud konkreetses kaupluses müüdavat kaupa. Reklaamiseaduse järgi ei tohi reklaami sihtgrupp olla lapsed, kui reklaamitava kauba müük või teenuse osutamine lapsele on keelatud. Samuti ei või reklaamida alkoholi trükises, mis on suunatud peamiselt lastele, ja trükise leheküljel, kus avaldatakse põhiliselt lastele suunatud teavet.

Lastele suunatud reklaamiga on tegemist juhul, kui reklaam on otseselt või kaudselt seotud lastega. Reklaam on suunatud lastele muu hulgas näiteks juhul, kui reklaami teostus on lastepärane (kasutatakse joonisfilmide tegelasi, lastekaupade tootemarke jms) või kui reklaamitakse lastele mõeldud kaupu või teenuseid. Koolilaada kaubad on kahtlemata mõeldud eelkõige lastele, ühtlasi on sellekohased reklaammaterjalid tihti lastepärase kujundusega.

Tarbijakaitseamet lisab, et reklaamiseadusega sätestatule peaksid kauplejad arvestama ka asjaoluga, et alkohol nagu ka alkoholireklaam on ühiskonna jaoks väga tundlik teema. Seda eriti juhul, kui alkoholi võib kas või kaudselt seostada lastega.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik!

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara