Eesti vesipiibutootja sisenes USA turule

Käsitööna kaasaskantavaid vesipiipe tootev Pärnu ettevõte OÜ Hekk alustas 15. augustil esimese kampaania USA disaintoodete portaalis fab.com.

Sel aastal loodud ja tudengite juhitud Hekk valmistab käsitsi kaasaskantavaid vesipiipe. Piibu eripära seisneb ettevõtte asutaja Indrek Kuuse sõnul mobiilsuses ja ohutuses – kui piip kukub ümber, jääb põlev süsi kaitstult paigale.

Kampaania eesmärk on tema kinnitusel USAs tuntuse kogumine ning oma veebipoele rahvusvaheliste tellimuste saamine. "Järgmine kampaania Ühendriikides on algamas 27. augustil samuti eksklusiivsete disaintoodete portaalis touchofmodern.com," lisas ta.

Veebruaris 2010 loodud fab.com on maailmas üks kiiremini kasvavaid e-kaubanduse ettevõtteid, mis on suunatud peamiselt kodusisustuse ja disaintoodete müügile. Portaalil on üle kümne miljoni registreeritud kasutaja ja kuus miljonit unikaalset veebikülastust kuus.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara