Ligi pooled Itella SmartPOSTi pakkidest on veebipoodidest

Eestis kasutab Itella SmartPOSTi teenust ligi 1500 e-poodi. Kokku moodustavad e-poodide poolt saadetavad pakid 47% kõikidest saadetavatest pakkidest.

Iga kuu lisandub Itella SmartPOSTi teenuse kasutajate hulka keskmiselt 50-100 uut äriklienti, kellest kolmandik on e-kaupmehed. .

„Kui klient saab kauba kättetoimetamisel negatiivse kogemuse, seostub pahameel tihti e-poega ning see võib jääda tema viimaseks ostuks antud kauplusest. Seega on usaldusväärne koostööpartner tihti eluliselt vajalik ning klientide nõudmistele loomulik vastutulek. Postipakkide saatmisel on hind sellisel juhul e-kaupmehe jaoks tihti kvaliteedi järel teisejärguline,“ selgitas Itella SmartPOSTi tegevjuht Risto Eelmaa.

Lisaks müüakse e-poodides palju kaupa, mis kardab külma, kuuma või niiskust. „Selliste toodete müümisel on kindlasti SmartPOSTi teenuse osakaal suurem, kuna meie puhul ei pea kaupmees ega ka klient muretsema, et saadetis pakiautomaadis kahjustada saab,“ lisas Eelmaa.

E-kaupmehed mängivad olulist rolli ka viimase aasta jooksul toimunud Eesti ja Soome vaheliste pakimahtude kümnekordistumisel. „Iga kolmas SmartPOSTiga liitunud e-pood on aktiveerinud ka pakkide Soome saatmise teenuse,“ rääkis Eelmaa.

Kui 2011. aasta kevadel alustas Itella SmartPOST Soomes 15 pakiautomaadiga, siis 2013. aasta lõpuks katab pakiautomaadivõrk enam kui 300 automaadiga kogu Soome. Seega on Eestis ja Soomes ühtekokku ligemale 400 sinist SmartPOST automaati, mis kõik asuvad kaubanduskeskuste sisepindadel, tagades seeläbi aastaringse teenuse kvaliteedi.

Itella SmartPOST on osa Itella Grupist, mis pakub kaupade- ja informatsioonivoogude korraldamise lahendusi. Grupp tegutseb kirjade, informatsiooni ja kaupade logistika valdkonnas Põhja- ja Kesk-Euroopas ning Venemaal.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara