Billabongi brändi peetakse väärtusetuks

Pärast majandusaasta kahjumi kolmekordistumist on Billabongi 40aastane bränd tõenäoliselt väärtusetu, kirjutas Bloomberg.

1973. aastal Austraalias Gordon Merchanti loodud bränd teenis majandusaasta kahjumiks 645 miljonit eurot, mis on kolm korda rohkem kui mullu. Neli analüütikut, kes ettevõtet katavad, ootasid kahjumiks keskmiselt 410 miljonit eurot. Ettevõtte müük kukkus 14 protsenti.

Billabongi aktsiast on järel ainult riismed. Võrreldes 2007. aastaga (kui ettevõtte turuväärtus oli 2,6 miljardit eurot), on nüüd aktsia Sydney börsil kukkunud 50 sendini ehk 97 protsenti. Sel aastal on aktsia kukkunud 39 protsenti. Täna langes aktsia 5 protsenti.

Aastaga kasvas ettevõtte võlg 28 protsenti 155 miljoni euroni ning tegevustulu langes 51 protsenti 16,5 miljoni euroni.

Osale arutelus

  • Rainer Saad

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara