Ettevõtja: vali koristusfirmaks oma ala tegija

Kui ettevõte on otsustanud koristusteenust osta, siis SOL Eesti teenindusosakonna arenduse juhi Armin Alti sõnul tasub valida oma ala tegija.

“Samuti tasub vaadata, millised on ettevõtte kliendid ja kliendisuhte kestvus - see räägib nii mõndagi,” märkis Alt Kaubandus.ee halduskulude seminaril.

Oluline on Alti sõnul, et koristusfirma töötajad oleksid motiveeritud ja pühendunud - kas kvaliteedijuhtimis- ja koolitussüsteem toimib, kas seda rakendatakse ning milline on ettevõtte suhtumine ja millised on väärtused.

“Tasub vaadata ka seda, et ettevõttel võlgenvusi poleks,” lisas Alt.

Osale arutelus

  • Kaisa Gabral

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply veebipõhine kassa- ja laotarkvara

Erply on veebipõhine kassa- ja laotarkvara, mis on suunatud hulgimüügi, jaemüügi ja teeninduse valdkonnale. Kõik vajalik on standardlahenduses olemas ning lihtsasti juurutatav.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara