Autor: Kaisa Gabral • 30. august 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Ettevõtja: vali koristusfirmaks oma ala tegija

Kui ettevõte on otsustanud koristusteenust osta, siis SOL Eesti teenindusosakonna arenduse juhi Armin Alti sõnul tasub valida oma ala tegija.

“Samuti tasub vaadata, millised on ettevõtte kliendid ja kliendisuhte kestvus - see räägib nii mõndagi,” märkis Alt Kaubandus.ee halduskulude seminaril.

Oluline on Alti sõnul, et koristusfirma töötajad oleksid motiveeritud ja pühendunud - kas kvaliteedijuhtimis- ja koolitussüsteem toimib, kas seda rakendatakse ning milline on ettevõtte suhtumine ja millised on väärtused.

“Tasub vaadata ka seda, et ettevõttel võlgenvusi poleks,” lisas Alt.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757