Autor: Maarit Eerme • 9. september 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Ikea ei ole enam Rootsis usaldusväärseim bränd

Rootsi mööblitootja Ikea on olnud brändiuuringus usaldatuim kaubamärk juba viimased üheksa aastat ehk kogu aja, kui seda uuringut on läbi viidud – sel aastal langes Ikea aga suisa neljandale kohale, kirjutas The Local.

Tänavu said usaldusväärseima kaubamärgi tiitli tööriistakaupluste kett Clas Ohlsson, millele järgnesid kaubanduskett Ica ja Google ning neljandale kohale jäi usaldusväärsuse küsitluses IKEA, refereeris portaal e24.ee.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757