Viru Keskuses avatakse Eesti esimene Massimo Dutti kauplus

2014. aasta kevadel avab Eestis esimese kaupluse Viru Keskuses Apranga Gruppi kuuluv Hispaania päritoluga rõivabränd Massimo Dutti.

Üle maailma 64 riigis 671 kauplusega esindatud bränd pakub mitmekülgset rõivavalikut unikaalsetest pidulikest moekollektsioonidest kuni vabaajariieteni nii meestele kui ka naistele. Viru Keskuses avatav kauplus hakkab brändi rõivaid müüma 407 ruutmeetrisel pinnal.

“Esimese Massimo Dutti poe Baltimaades avasime 2011. aastal Leedus. Bränd on olnud oodatud kõigis kolmes riigis, kus on arvestatav hulk austajaid juba ees ootamas. Sarnaselt teiste riikidega ennustame ka Tallinna kauplusele edukat käekäiku. Massimo Dutti poed üle maailma asuvad kvaliteetkaubanduspindadel ning meil on rõõm avada esimene kauplus just Viru Keskuses,” ütles Apranga Grupi peadirektor Rimantas Perveneckas.

Massimo Dutti bränd asutati 1985. aastal eelkõige meestele kvaliteetrõivaid pakkuva ettevõttena. 1991. aastal ühines bränd Inditex grupiga. Inditex haldab ka teisi rahvusvaheliselt tuntud brände nagu Zara, Bershka, Pull & Bear, Stradivarius, Zara Home, Oysho ja Uterque.

Eestis esindab Massimo Dutti brändi Leedu rõivamüügiettevõte Apranga Grupp, kuhu kuulub 144 poodi Baltimaades: 93 Leedus, 38 Lätis ja 13 Eestis. Apranga Grupp on Eestis tegutsenud 10 aastat, ettevõtte esindab Burberry, Emporio Armani, Nude, Hugo Boss, ZARA, Mango, Bershka, Pull & Bear ja Promod brände. Apranga Grupi aktsiad on noteeritud Vilniuse börsil ja nad kuuluvad OMX Baltic 10 indexi nimekirja.

Viru on Eesti enimkülastatav ostukeskus, milles asub üle 100 kaupluse ja teeninduskoha.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara