Rimi: energiajookide tarbimine väheneb

Aasta pärast energiajookide müügipiirangu kehtestamist on energiajookide soetamine Rimi kauplustest vähenenud ligi 16%.

Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuhi Andrija Lilleoja sõnul on tarbijad energiajookide sisalduse ja omaduste suhtes muutunud märksa teadlikumaks.

„Hea meel on tõdeta, et meie klientide teadlikkus energiajookide teemal on kasvanud. Samuti näitavad ACNielseni andmed, et languses on kogu energiajookide turg, seega teevad inimesed sisseostude puhul tervislikumaid valikuid,“ kommenteeris Lilleoja.

Energiajoogi müügipiirang on osa Rimi terviseprogrammist “Sinu Tervise Heaks”, mis kehtestati eelmisel aastal 16- aastastele lastele ja noortele.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik!

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara