Marks & Spencer üritab klienti poes hoida üle 24 minuti

Kiirmoefirma Marks & Spenceri (M&S) hiljutine uuring näitab, et keskmine klient veedab nende poes 24 minutit, ettevõtte tegevjuht on seadnud eesmärgiks seda aega pikendada, vahendab Tarbija24.

M&S pole viimase paari aasta jooksul rivaalidest maha jäänud mitte ainult vanamoodsate rõivaste tõttu, vaid keskpärane on ka ettevõtte kaupluste ilme ja sisekujundus, kirjutab The Telegraph. Marks & Spenceri tegevjuht Marc Bolland on seega nüüd sundolukorras, üritades naisterahvaid poes kauem hoida, et nood firma sügis- ja talvekollektsiooni ostaksid.

Ettevõte on koolitanud ligi 10 000 klienditeenindajat selleks, et inimesi poodi pikemaks ajaks peatuma meelitada.  M&S uue turundusjuhi sõnul on firma seadnud turunduses fookusesse rõivaste presentatsiooni ja olemasolu, ristmüügi (ostjale pakutakse soovitud riideesemele lisaks ka näiteks teisi kollektsiooni kuuluvaid aksessuaare – toim), teeninduse ja teadmised.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara