Autor: Maarit Eerme • 13. september 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Salvest: lojaalsed brändid ei sobi private labeliks

Salvesti turundusdirektor Ain Nõlvak rääkis Kaubanduse klubis, et private label ei hakka tööle sellisel juhul, kui brändi enda lojaalsus on suur.

„Proovisime teha ühe jaeketiga private label laste toite, kuid see ei hakanud tööle ja praeguseks oleme selle projekti lõpetanud,“ sõnas Nõlvak. Põhjus oli selles, et lastetoidul on brändi lojaalsus väga kõrge ja private label seal läbi ei löö.

Majandussurutise ajal oli selge trend Nõlvaku sõnul just odavama toidu poole ning private labeli osakaal suurenes märgatavalt. „Sellel hetkel mõtlesime välja „3min“ brändi, mis võitles private labeli toodetega,“ rääkis Nõlvak. Lisades, et antud projekt oli tehtud üle Baltikumi, et kulud võimalikult alla viia.

Nõlvaku tutvustas Nielseni 2012 aasta purgisuppide turuosa, kus rahalises vääringus müüvad private label supid 10% ning Salvesti tehtud 3 min supid, omavad sama osakaalu. Salvesti brändi kandvatel suppidel on turuosa 60%. „Võrdluseks võib tuua nt Felixi odavama klassi suppidel on turuosa 2%,“ ütles Nõlvak.

„Meie jaoks on kaubandus lüli tarbijatele lähenemiseks ning me tegeleme tarbijate soovide täitmisega läbi tootearenduse igapäevaselt ning jaekettidel ei olnud meie 3min suppide vastu midagi, sest nende huvi on ka tarbijaid ja kasumit teenindada,“ kinnitas Nõlvak. Lisades, et nad tegelevad aktiivselt tarbijaga, seega tegeleme aktiivselt ka toote arendusega ning brändide arendamisega.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757