AJ Tooted loodavad käivet kasvatada sellel aastal 45%

AJ Tooted AS juhataja Madis Rätsep ütles, et nad ootavad aasta lõpuks 45-50 protsendilist käibetõusu võrreldes eelmise aastaga.

Selle aasta kaheksa kuu kokkuvõttes oli ettevõtte käive 1,8 miljonit eurot, mis on sama palju kui kogu eelmise aasta käive kokku. „Saavutatud tulemus põhineb meie klientide kasvaval majandustegevusel, mis näitab kogu majanduse tõusu Eestis,“ rääkis Rätsep.

Rätsepa sõnul on neil üle 5000 aktiivse kliendi, kelle hulka kuuluvad tootmisettevõtted, logistikafirmad, riigiettevõtted. „Ettevõtte tegevust saame laiendada läbi projektimüügi – suuremad tellimused ja erilahendused,“ kinnitas Rätsep.

„Meie käibe tõusu taga on kindlasti aktiivsem turunduskampaania, mida oleme see aasta teinud,“ kinnitas Rätsep. Lisades, et neil oli siiski plaanis kasvatada see aasta käivet 70%, kuid kuna projektimüük on alles algusjärgus, siis ootavad selles vallas tõusu juba uuel aastal.

AJ Tooted AS on kontori-, lao– ning tööstussisustuse müüjaid kataloogi teel. 2013. a. üks suurematest projektidest oli Narva Tööstuspargis Estin Warehousing OÜ lao sisustamine, kus osana oli ka ligi 10 000 ruutmeetrile laoriiulite paigaldamine 21 000 alusele.

AJ Tooted AS alustas 1999. a. ning kuulub rootsi päritolu AJ gruppi, millel on 18 kontorit üle Euroopa.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara