H&Milt tugev kolmas kvartal

Euroopa suuruselt teine riiete jaemüüja Hennes & Mauritz AB teatas kvartalitulemusest, mis ületas esimest korda selle majandusaasta jooksul analüütikute ootusi. Kasvu toetasid onlain-poodide avamine USAs ja uued tootemargid.

Kolmanda kvartali puhaskasum suurenes 22 protsenti 4,43 miljardi Rootsi kroonini (510 miljoni euroni). Bloombergi poolt küsitletud 16 analüütiku konsensus puhaskasumi osas oli 4,15 miljardit krooni. Kasumimarginaal suurenes võrreldes möödunud aastaga 58,2 protsendilt 58,8 protsendini.

Kolmanda kvartali käive suurenes 11 protsenti 32 miljardi kroonini.

„Meie laienemine on tugev,“ kommenteeris H&Mi juht Karl-Johan Persson ettevõtte aruandes. Persson lisas, et järgmisel aastal laienetakse onlain-turul ning tootemarkidega nagu COS ja & Other Stories. 

 

Osale arutelus

  • Rainer Saad

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara