Autor: Rainer Saad • 26. september 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

H&Milt tugev kolmas kvartal

Euroopa suuruselt teine riiete jaemüüja Hennes & Mauritz AB teatas kvartalitulemusest, mis ületas esimest korda selle majandusaasta jooksul analüütikute ootusi. Kasvu toetasid onlain-poodide avamine USAs ja uued tootemargid.

Kolmanda kvartali puhaskasum suurenes 22 protsenti 4,43 miljardi Rootsi kroonini (510 miljoni euroni). Bloombergi poolt küsitletud 16 analüütiku konsensus puhaskasumi osas oli 4,15 miljardit krooni. Kasumimarginaal suurenes võrreldes möödunud aastaga 58,2 protsendilt 58,8 protsendini.

Kolmanda kvartali käive suurenes 11 protsenti 32 miljardi kroonini.

„Meie laienemine on tugev,“ kommenteeris H&Mi juht Karl-Johan Persson ettevõtte aruandes. Persson lisas, et järgmisel aastal laienetakse onlain-turul ning tootemarkidega nagu COS ja & Other Stories. 

 

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757