Idufirmade toetaja: veebiäri on nagu tervisesport

Internetiäri on nagu tervise­sport, millega ei ole kunagi hilja alustada, ütles mitme idufirma rahastaja ja e-äri projektide looja Andrei Kasjanenko eile konverentsil “Äriplaan 2014”.

“Ma ei ole nõus sellega, et arvutid, nutitelefonid ja internet on noorte jaoks. Kasutan juba veerand sajandit neid aktiivselt ja teenin sellega ka edukalt raha,” rääkis Kasjanenko. “E-äri on nagu fitness, kõige olulisem on sellega alustada ja sellega alustada ei ole kunagi hilja.”

Saaremaa ettevõtja Kasjanenko ei ole nõus sellega, et iga ettevõte ei saa internetis raha teenida. “Need, kes ei müü veel interneti kaudu, on lõpuks sunnitud seda tegema,” tõdes ta. Ta tõi näiteks oma sõbra, kes kasvatas interinetikaubandusega metalltoodete müüki veerandi võrra. Internetiäri võib jagada tema hinnangul “enne” ja “pärast” ehk aeg enne sooduspakkumiste portaale ja pärast nende massilist teket.

Ta tutvustas konverentsil oma portaali minuvalik.ee, mis tekkis koostöös Cherry.ee-ga. “See oli niinimetatud internetiäri läbimurre, sest pärast neid projekte hakkas neid massiliselt tulema ja inimesed hakkasid massiliselt internetist ostma,” lausus Kasjanenko.  Samas tõdes ta, et inimesed on mingil määral sooduskupongide portaalidest juba väsinud, aga see ei ole tupikseis.

Järgmisel aastal on ettevõtte kõige suurem projekt veebis müügi kasvatamise võimalus paybox.ee. “Kui muidugi veab,” märkis ta. “See on lahendus neile, kes astuvad internetiäris esimesi samme ja äri maht ei ole oluline.”

Osale arutelus

  • Alyona Stadnik

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara