Autor: Maarit Eerme • 26. september 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kaubamaja: meie salajast hinnakoodide süsteemi ei kasutata

Kui USA suurtes poekettides on võimalik hinnanumbri järgi aru saada, kas toode hinnatakse tulevikus veel rohkem alla või mitte, siis Tallinna kaubamaja kinnitusel sellist süsteemi ei eksisteeri, kirjutab E24.ee.

«USA turge ja meid ei saagi võrrelda, kuna mastaabid on erinevad,» rääkis Tallinna Kaubamaja turundusjuht Anne-Liis Ostov. Tema sõnul on selliste süsteemide juurutamisel mõtet, vaid suurte kaubamahtude korral.

Küll aga on Eestis ja USAs allahindluse põhimõtted on ikka samasugused. «Kaup tuleb hooaja lõpuks ära müüa. Kuidas ja millisel hetkel allahindlusi teha - see on iga  kaupmehe enda strateegia,» kinnitas Ostov.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757