Prisma kasvab keskmisest kiiremini

Prisma Peremarketi müük kasvas augustis eelmise aastaga võrreldes 12 protsenti, toidukaupade käive tõusis samade perioodide võrdluses 8 protsenti.

Ettevõtte tegevdirektor Janne Lihavainen peab oluliseks lisaks toidukaubale müümist laias valikus tarbekaupa. Prisma juhi sõnul on käibekasvu üheks põhjuseks inimeste eelistuste muutumine hüpermarketite suunas.

"Aina suurem hulka kliente eeldab, et saab ühe poeskäiguga kätte lisaks laiale valikule toidukaubale ka lasteriided, mänguasjad, väikesed kodumasinad ja mitmed muud tooted," ütles Lihavainen.

Hinnavõitluses väikepoodidega loodab jaekaubanduskett saavutada eelist hüpermarketite kuluefektiivsusega. "Oma osa mängivad ilmselt ka avarad vahekäigud ja mitmed muud tegurid, mis on meile viimaste aastate lõikes toonud turu keskmisest selgelt kõrgemad kasvunumbrid," lisas Lihavainen.

Jaekaubandusettevõtete kaupade jaemüük suurenes 2013. aasta augustis eelmise aasta augustiga võrreldes püsivhindades 6%, millele andis suurima tõuke tööstuskaupade kaupluste jaemüügi kasv (+12%), teatas statistikaamet. Toidukaupluste jaemüük kasvas augustis 3% võrreldes eelmise aasta sama kuuga.

Osale arutelus

  • Ken Rohelaan

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik!

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara