Valmistoodete turgu suunavad tarbijate maitse-eelistused    

Eesti suurimad valmistoidu tootjate Salvesti, Põltsamaa Felixi ja Mamma sõnul valmivad valmistoitude retseptid ja uudistooted vastavalt tarbijate soovidele.

Salvesti turundusdirektori Ain Nõlvaku sõnul on nende valmistoitude retseptid koostatud traditsiooniliste roogade retseptide põhjal. „Oleme aluseks võtnud tarbijate soovid ja tehnoloogilised võimalused ning järginud ka erinevate perioodide toidutrende," rääkis Nõlvak. Viimase kümne aasta jooksul on nad vähendanud rasva, soola, lisaainete ja vürtside hulka roogades. 

Felixi tootearendus algab turundusdirektor Marek Viiloli sõnul turutrendide vaatlemisest ja tarbijate vajaduste välja selgitamisest. „Tarbijatele on aina olulisemad ökoloogiliselt puhtad toiduained ja nende kasutamine." rääkis Viiol. Tema sõnul eelistatakse tooteid, milles pole kasutatud säilitus- ega lisaaineid ning neist põhimõtetest lähtuvalt on nad teinud muudatusi senistes retseptuurides ja toonud turule uusi tooteid. "Niii muutsime 2011. aastal suppide retsepte ning hakkasime kasutama ilma naatriumglutamaadi ja muude lisaaineteta puljongeid,“ kinnitas Viiol.

Viiloli sõnul on tarbijatele oluline ka mugavus, lihtsus ja käepärasus. „Inimesed ei soovi toidu tegemisele liialt aega kulutada ning otsivad uusi lahendusi toodete ja pakendite osas," kommenteeris Viiol. 

"Kõige populaarsemad valmistoidud klassikalised supid – seljanka, borš, rassolnik," hindas Viiol. Tema sõnul on noorte inimeste maitsemeeltes märgata muudatusi, sest nad on valmis proovima uusi tooteid. .

Saarionen Eesti arendus- ja kvaliteedijuht Merje Kipsi sõnul on tarbijate eelistustes näha muudatusi. „Kümme aastat tagasi olid valmistoitude seas populaarsed salatid, täna eelistavad tarbijad pigem võileibu ja erinevate köökide maitseid,“ sõnas ta. 

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

SALONSHOP BALTIC OÜ otsib TURUNDUSJUHTI

Salonshop Baltic AS

31. detsember 2018

Tarkvara

AccountStudio - lihtsalt kohandatav terviklik äritarkvara

Äritarkvara, mida on võimalik kohandada erinevate nõudmiste ja tegevusaladega väike- ja suurettevõtetele. Tarkvara liidestab ettevõtte e-poe nii, et tehingud e-poes kajastuvad ilma valu ja vaevata nii laos kui ka raamatupidamises.

RTT kaasaegne kassatarkvara

Kassatarkvara oluliseks eesmärgiks on pakkuda kliendile kiiret ja mugavat teenindust. Suureks trendiks on saanud mobiilsus ehk tarkvara saab kasutada ka nutitelefonis või tahvelarvutis. Loe lähemalt, mis on kassatarkvara valikul oluline ning milliseid eeliseid annab RTT kassatarkvara.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara