Automüüja: head uudised toovad ostja salongi

Positiivsed uudised majandusest toovad ostja autosalongi, negatiivsed prognoosid peletavad, selgitas Honda Baltic tegevjuht Tõnu Vahtel.

„Inimesed on muutunud ettevaatlikumaks ja kuigi teeme ka praegu pakkumisi, on inimesed siiski äraootaval seisukohal," kommenteeris Vahtel.

Septembris müüdi Eestis Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Liidu (AMTEL) andmeil 1564 uut sõiduautot ehk samas suurusjärgus nii augusti kui mulluse septembriga. Üheksa kuuga kasvas automüük Eestis 5% võrra, kasvu tingisid kevadkuude kiired müügikasvud. "„Kevadel tõstsid müüginumbreid, mitmed kampaaniad, nagu näiteks meie oma,“ kommenteeris Vahtel. 

Automarkidest on jätkuvalt müüduimad Toyota ja Škoda ning tarbesõidukeid on enim müünud Citroen.

Automarkidest on AMTELi andmeil jätkuvalt esikohal Toyota, milliseid müüdi septembris 236 tükki. Kaugele maha ei jää ka Škoda oma 197 müüdud sõiduautoga. Kolmandalt kohalt leiame seekord Nissani 109 autoga. Juba teist kuud järjest on müüduimaks automudeliks aga Škoda Octavia (91), millele järgnevad Honda CR-V (61) ja Toyota Avensis (56). Elektriautosid müüdi septembris 9 tükki ja hübriide 27.

Tarbesõidukite osas püsisid müüginumbrid samuti eelmise aasta septembri tasemel, kuid tänu eriti hästi edenenud müügile esimesel poolaastal on tarbesõidukite turg üheksa kuu kokkuvõttes koguni 13% plussis võrreldes möödunud aastaga. Septembris müüdi kokku 262 tarbesõidukit. Parimaks tõusis automarkidest Citroen, milliseid anti klientidele üle 53. Teisele kohale kerkis teine PSA Grupi tootja Peugeot 37 müüdud tarbesõidukiga ja kolmandaks Mercedes-Benz 35 autoga. Mercedese edu põhines peamiselt heale veoautode müügile, milliseid läks kaubaks 24 tükki. Veokite segmendis müüs teiseks enim oma tooteid Volvo (15), edestades napilt Scaniat (14).

 

Osale arutelus

  • Rivo Sarapik

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara