Iga kolmas klienditeenindaja otsib uut töökohta

CV Online juhataja Agu Vahur ja turundusjuht Heikko Gross rääkisid eilsel Äripäeva Kaubanduse Aastakongress 2013-l, et noorem generatsioon on tööd otsides valivam ning meelepärase puudumisel ei tehtagi midagi.

CV Online juhataja Agu Vahur viitas Maris Lauri öeldule, et tulevikus on töötajad kehvemad, ent neile makstakse suuremat palka. Vahur rõhutas siiski, et kindlasti makstakse tulevikus töötajale suuremat palka, ent kvaliteet on siiski töötaja enda käes.

CV Online turundusjuht Heikko Gross märkis, et noorem generatsioon tahab põhjuseid ja küsib tööandjalt kuidas teda motiveeritakse.

Võrreldes eelmise aasta aprilli on CV Online andmetel keskmine palgatõus kaubanduses 13 protsendi, tööturul üldisel 10 – 15 protsendi juures. Mehed nentisid, et meedia on tugev tööriist, kui meedia ütleb, et palgakasv on 25 protsenti vaatab töötaja järgmisel päeval tööandjale lootusrikkalt otsa ja küsib, kus minu palgatõus on.

Kaubanduses tunnevad töötajad enamasti, et nad on alatasustatud. CV Online uuringus selgus, et  nii klienditeenindajad kui tippjuhid kaubanduses on seisukohal, et nad on alatasustatud, hoolimata sellest on klienditeenindajate hulk, kes aktiivselt tööpakkumistele avatud suurem.

72.2 protsenti tippjuhtidest leidis, et on alatasustatud, aktiivselt otsib neist uut töökohta 9,1 protsenti ning uutele pakkumistele on avatud 45,5 protsenti juhtidest.

92,4 protsenti klienditeenindajatest leidis, et alatasustatud, aktiivselt otsib neist uut töökohta 34,8 protsenti, uutele pakkumistele on avatud 56,5 protsenti.

Gross märkis, et uurimsitulemused näitavad, et iga kolmas klienditeenidaja on uut töökohta otsimas.

Töökohta vahetavad töötajad meelsamini siis kui majanduses on head olud.

Osale arutelus

  • Marta Jaakson

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara