Kas odavate toidupoodide aeg saab mööda?

Tuntud odavpoodideketid Aldi Ja Lidl on tõstnud oma hindu kiiremini kui nende kõrgemate hindadega konkurendid vahendab Tarbija24.

Saksamaal maksid tänavu augustis odavates toidupoodides sisseoste teinud inimesed kauba eest neli protsenti rohkem  kui aasta varem, kirjutab Local. Saksamaa tarbijauuringute keskuse GFK  andmetel kasvasid sama ajavahemiku jooksul n-ö normaalsete supermarketite hinnad vaid 1,6 protsenti.

Sellisel odavpoodide hinnatõusul on mitu põhjust, kus üheks põhjuseks on asjaolu, et odavpoed on hakanud rohkem müüma mahekaupa ning kohalikku päritolu toodangut, mis üldjuhul on kallimad. GfK kaubandusekspert Robert Kecskesi sõnul on alates selle aasta märtsist toiduhinnad märgatavalt kasvanud, kuid hinnatõus ei mõjuta odavkettide äri.

 

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara