Autor: Maarit Eerme • 14. oktoober 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kas odavate toidupoodide aeg saab mööda?

Tuntud odavpoodideketid Aldi Ja Lidl on tõstnud oma hindu kiiremini kui nende kõrgemate hindadega konkurendid vahendab Tarbija24.

Saksamaal maksid tänavu augustis odavates toidupoodides sisseoste teinud inimesed kauba eest neli protsenti rohkem  kui aasta varem, kirjutab Local. Saksamaa tarbijauuringute keskuse GFK  andmetel kasvasid sama ajavahemiku jooksul n-ö normaalsete supermarketite hinnad vaid 1,6 protsenti.

Sellisel odavpoodide hinnatõusul on mitu põhjust, kus üheks põhjuseks on asjaolu, et odavpoed on hakanud rohkem müüma mahekaupa ning kohalikku päritolu toodangut, mis üldjuhul on kallimad. GfK kaubandusekspert Robert Kecskesi sõnul on alates selle aasta märtsist toiduhinnad märgatavalt kasvanud, kuid hinnatõus ei mõjuta odavkettide äri.

 

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757