Kaubamaja: Debenhamsi ja H&Mi mõju jääb lühikeseks

Tallinna Kaubamaja finantsdirektor Marit Vooremäe ütles, et Debenhamsi ja HMi tulek Eestisse ei avalda pikas perspektiivis koguturule olulist mõju. Samas püüab Kaubamaja pidevalt paremaid hanketingimusi saada ning marginaale parandada.

Järgneb Vooremäe kommentaar:

Tarbijate huvi uute kaupluste vastu on alati olnud elav ja selles suhtes ei olnud Debenhamsi ja HMi tulek kindlasti erandiks. Lühiajaliselt mõjutasid need avamised kindlasti konkreetse keskuse külastatavust, uudistajaid oli palju, kuid pikas perspektiivis ei ole tegemist olulise mõjuga koguturule.

Kaubamaja Osturalli tulemusega võib igati rahule jääda, kasvud olid märgatavad mõlemas linnas. Samuti oli huvi üle ootuste suur e-poe vastu, mis annab julgust sinna kanalisse edaspidi veelgi rohkem panustada.

Tegevustest võib esile tuua, et lõpetasime Tartu Kaubamajas kolmanda korruse renoveerimise – täiesti uue näoga Laste- ja Kodumaailm on see, mida meie Tartu kliendid ammu ootasid. Aasta lõpus on kavas avada 3 uut Selverit – Viljandi kesklinnas ning Tallinnas Balti jaamas ja Peetri alevikus.

Marginaalides oleme eelkõige vastu tulnud klientidele tehes häid hinnapakkumisi ning jagades Partnerkaardi boonuspunkte. Muidugi langetab marginaale ka konkurents, kuid siin teeme oma igapäevast tööd, et saada paremaid hanketingimusi, mis võimaldaks marginaal hoida ja mõõdukalt kasvatada.

Osale arutelus

  • Rainer Saad

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara