Maag Piimatööstuse edu taga on innovatiivne tootearendus

Maag Piimatööstuse juhataja Valdis Noppeli hinnangul on nende edu taga innovaatiivne tootearendus ja tarbija soovide kuulamine.

„Maag Piimatööstus on piimatoodete turul tegutsenud teerajajana, mille tulemusel on tarbijateni jõudnud näiteks pudeldatud piim, hapukoorega kodujuust või Eesti parima toiduaine tiitli saanud Köögi toorjuust,“ rääkis Noppel. Ta lisas, et tarbija on alati head tooted ära tundnud ning hoidnud neid aastaid poe piimatoodete letis.

Kui prognoosida piimatoodete turu arengut järgmise kümne aasta jooksul, siis näeb Noppel tarbija teadlikkuse tõusu. „See tähendab, et inimene jälgib üha rohkem, millise kvaliteediga kaupa ta ostab. Olen kindel, et eestimaalane eelistab edaspidigi kohalikust toorainest valmistatud piimatooteid. Turg võib aga veelgi mitmekesistuda, mis seab kohalikele piimatööstustele kõrgemad ootused,“ kommenteeris Noppel.

Maag Piimatööstuse käive oli eelmisel aastal 40 miljonit eurot ning mahuline turuosa Eesti jaeturul (koos private labeliga) on 24 protsenti. Võrreldes 2009. aastaga on Maag Piimatööstus oma turuosa kahekordistanud.

Maag Piimatööstus AS kuulub toiduainete tootmise- ja müügiga tegelevasse kontserni Maag Grupp. See põhineb 100 protsenti Eesti kapitalil, kuhu kuuluvad lisaks Maag Lihatööstus ja Maag Konservitööstus. Maag Piimatööstus tähistab sel nädalal kümnendat tegutsemisaastat.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara