Juustukuningad on vaid 1,5 aastaga avanud Eestis 6 kauplust

Hiljuti avas Juustukuningate kauplusekett Solarise keskuses oma kuuenda poe – 2015. aastaks plaanitakse jõuda 10 kaupluseni. Juustukuningate 2013. aasta käibe-eesmärk on 1 miljon eurot, 2014. aastal 1,5 miljonit eurot.

„Meie edu taga on otsekontakt tootjatega Hollandis, millega oleme saavutanud oma toodetele mõistliku hinna ja kvaliteedi suhte,“ sõnas Juustukuningate poeketi looja ja tegevjuht Erwin Wassenaar. „Lähiaja eesmärgist oleme juba üle poole saavutatud – Tallinnas on avatud neli kauplust, üks kauplus on avatud Tartus ning üks Pärnus. Sihikul on Narva ja veel mitu väiksemat Eesti linna.“

Juustukuningad on laienenud ka välisturgudele – kaupluseketi juuste müüb pood Soomes Ahvenamaal, frantsiisipood Ukrainas ning Lätis on läbirääkimised frantsiisipoe avamiseks hetkel käimas.

„Täna on meil müügil ca 70 erinevat juustusorti ja iga kuu lisandub valikusse mitu uut juustu,“ kinnitas Erwin Wassenaar.

Juustukuningate poe loomise mõte sündis hollandlasest Erwin Wassenaaril 2010. aasta detsembris, mil ta aitas koos oma sõbraga Tallinna Rahvusvaheliste Naiste Klubi IWCT korraldatud heategevuslikul jõululaadal Hollandi saatkonna müügiboksis laadakülalistele Hollandi juustu müüa. Ta sai kiiresti aru, et eestimaalased ei tunne juustumaitseid, aga kui juustu maitsta anda, tekib kauba vastu suur huvi – ta müüs 150 kilogrammi juustu vaid 2 tunniga. Äriidee oli sündinud. Tänaseks on Juustukuningad OÜ müünud Eestis juba 100 tonni juustu, loonud 34 uut töökohta.

Majandusaasta aruande järgi oli Juustukuningate 2012. aasta müügitulu 365 944 eurot ja kasum 15 077 eurot.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik!

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara