Larsen ja Ibis tõstavad Altia Eesti käivet

Globaalselt Altia Corporationi omandusse läinud Larseni konjaki ja Ibise brändi kaubamärgid toovad Altia Eesti AS-i hinnangul ettevõttele aastakäibe 10-protsendilise suurenemise.

Emaettevõte Altia Plc omandas tänavu Remy Cointreau Groupilt ettevõtte Larsen “Le Cognac des Vikings” S.A., Larseni konjaki ja Ibise brändi kaubamärgi ning ka konjakimaja koos kinnistu ja küpseva konjakivaruga. Tehing viidi lõpule augusti alguses.

“Larseni kaubamärk tugevdab meie turupositsiooni Eestis, kuna tegu on siinse turu ühe populaarseima konjakiga. Peale kaubamärgi ametlikku üleminekut Altia grupile tegime Eestis ettevalmistusi maaletoomise ja müügi alustamiseks ning prognooside kohaselt tõstab Larseni konjak Altia käivet Eestis 10 protsenti,“ ütles Altia Eesti juhatuse liige Kristel Mets.

Alkoholituru uuringufirma IWSR (International Wine & Spirit Research) 2012. aasta andmetel oli Larseni konjakite turuosa Eestis 27 protsenti ehk suuruselt teine, kusjuures VSOP kategoorias oli Larsen 40-protsendilise turuosaga selge liider.

Larsen Cognac’il on märkimisväärne turuosa Põhjamaade konjakite kategoorias ja peamine ekspordi sihtkoht on Aasia.

Altia Eesti AS on Põhja- ja Baltimaades tegutseva juhtiva alkoholifirma Altia Corporation tütarettevõte. Eesti suuruselt teise alkoholitootja tegevusest moodustab alkoholitootmine ligi 71 ning alkoholi import ligi 29 protsenti. Altia Eesti AS-i müügitulu oli 2012. aastal 30,7 miljonit eurot, millest ettevõtte maksis aktsiisiks 17,6 miljonit eurot. Ettevõtte ärikasum ulatus tänu ettevõtte sisemise efektiivsuse tõstmisele 1,1 miljonile eurole. Aasta jooksul müüs ettevõte 5,3 miljonit liitrit alkoholi.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara