Sainsbury’s toidukaupade e-kaupluse käive jõudis 1 miljardi naelani

Suurbritannia üks suuremaid supermarketi keti Sainsbury’si e-kauplus jõudis selle aasta septembris 1 miljardi naelase käibeni ja sellega ületanud järjekordse verstaposti kirjutab International Supermarket News.

Sainsbury’s e-kauplus tarnib iga nädal 190 000 inimesele kaupa koju ning viimase aasa jooksul on olnud 16% klientide arvu kasv. Klientide poolt on nad saanud väga head tagasisidet.

„Meil on hea meel viia kaup klientidele koju koos hea teenindusega, et nad ei peaks ise selle pärast kõndima lisakilomeetreid,“ rääkis Sainsbury’s e-kanalite direktor Jon Rudoe, et kuidas on saavutatud niivõrd suur käive.

„Me oleme selles osas enesekindlad, et selles vallas on veel võimalik kasvada, sest see aitab täiendada tavapäraseid supermarketeid,“ ütles Rudoe. Lisades, et tarbijatele meeldib kasutada erinevaid kanaleid ostmiseks ning seetõttu on nad ka jaeketile lojaalsed.

Sainsbury’s avas toidukaupade e-kaupluse 1999. aastal. Kullerid sõidavad aastas 43 miljonit miili ning klientidele viiakse iga nädal koju 10,5 miljonit toodet.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara