Rimi: inimestel on üha vähem aega

Rimi Visioonikonverentsil rääkis Rimi Eesti Food tegevjuht Anders Torell, et klientidel jääb üha vähem aega sisseostude tegemiseks ja seetõttu tuleb pakkuda neile selleks sobilikku tootevalikut.

Rimi Visioonikonverentsil rääkis Rimi Eesti tegevjuht Anders Torell, et homne klient elab suuremalt jaolt linnades ja on modernse elustiiliga. Tema sõnul kasvavad ka inimeste sissetulekud ning neil jääb üha vähem aega sisseostude tegemiseks. Lisaks soovitakse suuremat kaubavalikut ja ost sooritatakse tunduvalt kiiremini, kui praegusel ajahetkel.

„Tulevikus on veelgi tähtsam internet, sest inimesed on sellega üha rohkem seotud,“ rääkis Torell. Üheks trendiks on ka klientide tervislikud eluviisid, mida soovitakse arendada koos klientidega ja pakkuda neile vastavat kaubavalikut. Torelli sõnul pööravad kliendid esimesena tähelepanu klienditeenindusele, hindade ja kvaliteedi suhtele ning sortimendile.

„Rimi arendab edasi kliendikaardiprogrammi, et pakkuda klientidele just neile vajalikke tooteid, laiendame omamärgitoodete valikut ja pakume rohkem tervislike eluviisidega kokkusobivaid tooteid,“ avas Torell Rimi tulevikuplaane.

Mujal maailmas on toidukaupade e-kauplused suhteliselt populaarsed, kuid Torelli sõnul Eesti veel selleks valmis ei ole. „Kunagi planeerime ka seda arendama hakata.“

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara