Tehnoloogia kaasamine annab edumaa

Rimi jaekaubanduse visioonikonverentsil sõnas ICA Gruppen strateegia- ja äriarenduse juht Juhana Rintala, et tihedas jaekaubandusettevõtete vahelises konkurentsis saavutavad edu need, kes rakendavad uut tehnoloogiat ja innovatsiooni.

Rintala sõnul on innovatsioon jaekaubanduses mõnes-mõttes igapäevane ja sageli ei ole see kliendile otseselt nähtav. „Uued arengud tarneahelas või teistes protseduurides ei küll klientidele otseselt nähtavad, kuid alandavad nende jaoks näiteks toote hinda või muudavad kauba kättesaadavuse kiiremaks. Nii saavad kliendid sellistest innovatsioonidest otsest kasu.“

Rintala hinnangul on kaks Eesti jaekaubandusmaastiku arengusuundadeks lähimatel aastatel online-kaubanduse kasv toidukaubanduses ning kliendile suunatud  personaalsete pakkumised. „Eestis nagu ka mujal on Euroopas on online-kaubandus tegemas võidukäiku ning see jätkab tõusu. Samuti võib oodata klientidele personaalsete pakkumiste tegemist läbi erinevate nutivahendite, mis annavad kaupmeestele hea võimaluse kliendiga püsivalt kontakti hoida,“ lisas ta.

 

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik!

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara