Toyota Motor lõi General Motorsi troonilt

Toyota Motor müüs viimasest kolmest kvartalist kahes General Motorsist ja teistest autotootjatest rohkem sõidukeid, kuna saab tulu Abenomicsist, vahendab Bloomberg.

Juulist septembrini müüs Jaapani suurim autotootja koos tütarettevõtetega 2,5 miljonit sõidukit. Aastaga kasvas müük 2,8%. General Motorsi müük kasvas 5,5%, 2,4 miljoni sõidukini. Volkswagen müüs 2,33 mln sõidukit.

Toyota hiljutine edu – analüütikute prognooside kohaselt teenib autotootja majandusaastal rekordkasumi – illustreerib seda, kuidas Jaapani peaministri Shinzo Abe poliitika on nõrgendanud jeeni, millest saavad tulu Jaapani eksportöörid. Suured tööstusettevõtted vaatavad tulevikku kindlamalt kui viimased kuus aastat. Aktsiahinnad on poole aastakümne kõrgemal tasemel.

„Mõne kuuga on Abenomics tõstnud nõrgema jeeni abil Jaapani autotootjate müüki,“ ütles Fukoku Capital Managementi president Yuuki Sakurai. „Mõne Jaapani automudeli müügihinda on USAs alandatud, mis on muutnud need konkurentsivõimelisemaks.“

2013. aastal on jeen langenud USA dollari vastu 11%.

Fordi juhatuse esimees Alan Mulally nimetas Jaapanit valuutamanipulaatoriks, mis annab sealsetele eksportööridele ebaausa konkurentsieelise.

Isegi Hiinas kasvab Jaapani autotootjate müük. Toyota müük kasvas Hiinas 11%, mis on viie kvartali suurim kasv ja ulatus 220 000 sõidukini. Ka Nissan ja Honda raporteerisid Hiinas müügikasvu.

Osale arutelus

  • Romet Kreek

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik!

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara