Järgneva viie aasta võtmeteema jaekaubanduses on personalipoliitika

Hankijate hinnangul on järgmise viie aasta olulisemad teemad jaekaubanduses personalipoliitika, klientide lojaalsusprogramm ja personaalsed pakkumised.

Reedesel Rimi jaekaubanduse visioonikonverentsil 20 protsenti küsitlusel osalenutest  arvas, et järgmise viie aasta võtmeteemaks jaekaubanduses on personalipoliitika. Ning ligi 60 protsendi vastanute hinnangul lojaalsus jaekettidele viie aasta jooksul pigem kasvab.

„Küsitluse tulemused näitavad, et oleme Rimis õigel teel – need kolm suunda on meie jaoks väga tähtsad,“ tõdes Rimi Eesti Food juht Anders Torell. „Arendame pidevalt oma personalipoliitikat, et motiveerida töötajaid. Rimi on kindlasti eesrindlik oma kliendikaardiprogrammi ja personaalsusega seotud programmide arendamisel ning seda suunda ka jätkame,“ sõnas ta. 

Kümnendik küsitlusele vastanutest pidas järgmise viie aasta võtmeteemadeks jaekaubanduses omamärgitoodetega ja ökoloogilise jalajäljega seotud küsimusi.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara