Groupon tuli taas ühe pettumusega lagedale

Kuigi päevapakkumiste vahendaja Groupon näitas oodatust veidi paremat kasumit, siis käive jäi alla ning aktsia läks languse teed.

30. septembriga lõppenud kolmandas kvartalis kannatas firma 2,58 miljonit dollarit kahjumit, mis on marginaalne muutus võrreldes aastataguse 2,98 miljoni dollarilise kahjumiga. Korrigeeritud kasum oli 2 senti aktsia kohta.

USA suurima päevapakkumiste vahendaja kolme kuu käive kasvas aastases võrdluses 5% võrra, 585,1 miljoni dollarini, vahendab MarketWatch.

Thomson Reutersi küsitletud analüütikud prognoosisid keskmiselt 615,7 miljoni dollarilise käibe juures korrigeeritud kasumiks 1 sent aktsia kohta.

Neljapäeval kukkus Grouponi aktsia 5,05%, 9,50 dollarini ning pärast tulemuste avalikustamist odavnes aktsia tund pärast sulgemiskella järelturul üle 5%. Aasta algusest on firma aktsia rallinud 95,5%.

Osale arutelus

  • Fredy-Edwin Esse, California

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara