Altraja Nike'i ostmisest: pole vaja rohkem selgitada

Sportlandi rajaja Are Altraja ei soovinud kommenteerida, miks nad otsustasid äripartneriga osta tagasi kaubamärgi Nike maaletooja ASi Jalajälg.

Altraja ja Kalle müüsid tänavu kevadel enamuse Sportlandist Suurbritannia juhtivale spordikaupade müüjale SportsDirect. Täna sõlmisid osapooled müügilepingu, millega  SportsDirect müüb Anti Kalle ja Are Altraja valdusettevõttele H&F Sports 100% AS Jalajälg aktsiatest.

Järgneb telefoniintervjuu Are Altrajaga:

Pressiteade jääb segaseks, mida te oma äripartneriga ära ostsite ja mida SportsDirect teile müüs?
Kahjuks ei saa midagi pressiteatele lisada, kuna SportsDirect on börsifirma.

Te just müüsite kevadel SportsDirectile kogu kupatuse ära ja nüüd ostate mingi osa nendelt tagasi. Mida see tähendab?
Täpselt nii ongi.

Müüsite kogu kupatuse maha ja nüüd otsustasite Nike’i edasimüügiga tegeleva ettevõtte tagasi osta?
Nii nagu seal kirjas on, nii on. Ma arvan küll nii, nii on seal must-valgelt kirjas. Ei saa midagi rohkem kommenteerida.

Miks selline tehing toimus? Miks ostate tagasi?
No vot…elus toimuvad paljud asjad niimoodi, et ei saa…ja ei ole vaja rohkem selgitada. Ettevõtlus on ettevõtlus.

Oli teil selline tingimus varem kokkulepitud?
Ei saa kommenteerida kahjuks.

Millal saate kommenteerida? Kas siis kui konkurentsiamet on selle heaks kiitnud?
Ei oska öelda, pigem mitte. Ajame rahulikult oma kaubandust edasi….kõik tegemised jätkuvad. Tehing saab teoks peale konkurentsiameti käest vastava loa saamist.

Osale arutelus

  • Alyona Stadnik

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik!

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara