Maximale järgneb Selver, mis on üheks enim eelistatud ning parimaks igapäevakaupade ostukohaks. Selveri tugevusteks on meeldiv ostukeskkond, hea teenindus ning lai valmistoodete valik.
Uuringus kasutatud ConversionModel’i riskide ja kasvupotentsiaali analüüsist selgub, et kui eesti tarbijad saaksid toidukaupade jaekettidest sisseoste teha üksnes oma sisemiste soovide alusel ilma takistusteta (nt asukoht, hinnatase), on kõige suurem kasvuvõimalus Prismal ja Rimil. Väikseim on kasvuvõimalus Maximal, mille turujõud võib jaekettide kättesaadavuse võrdsustumisel enim väheneda.
2 nädala jooksul jaeketist oste teinud elanike osakaal (%)
Maxima - 39%
Selver - 37%Rimi - 30%Konsum - 22%Prisma - 19%Säästumarket - 15%
Allikas: TNS Emor. Jaeseire 2013
Uuringu käigus küsitleti 1001 eestimaalast vanuses 15–74 aastat ning valim on esinduslik kogu Eesti vastavaealise elanikkonna suhtes. Uuring viidi läbi september–oktoober 2013 telefoniintervjuudena omnibuss-küsitluse raames.