Apteegiäris annavad tooni omatooted ja 30+ mehed

Apteekide põhiklientide hulka on jõudnud enam kui 30aastased mehed ning lemmikkaupade hulka tõusnud apteekide oma bränditooted.

Tervisetoodete maaletoojatele valmistavad üha enam peavalu apteekide enda bränditooted, peaasjalikult toidulisandid ja vitamiinid, sest nende valik aina laieneb, kvaliteet ning hind on head, maaletoojatel on oma toodetega neile raske konkurentsi pakkuda, rääkis müügi- ja turundusteenuseid pakkuva ASi Sirowa Tallinn tootejuht Siiri Põldar turunduskoverentsil Wazzup?.

Hiljaaegu on apteegiäris muutunud ka nõudlus, sest apteekide klientuuri hulka on jõudnud üle 30aastased mehed. "Terviseteemaline suhtekorraldus ning ennetustöö on olnud viimastel aastatel väga kõva. Eesti mees on hakanud mõistma tervisealase ennetuse vajadust, ostes peamiselt sporditooteid, vitamiine ja toidulisandeid, kuid ka külmetusravimeid," selgitas ta.

Teiseks tugevaks tendendsiks nõudluse osas on ka naiste kolimine e-apteekidesse. "Kolm neljandikku e-apteekide klientidest on naised, sest seal on neil mugav osta tooteid, mida nad ei soovi apteekrilt üle leti küsida," märkis ta.

Osale arutelus

  • Mari Mets

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara