Jaekaubandus muutub interaktiivseks ostukeskkonnaks

Sangari turundusdirektori Raul Saks rääkis turunduskonverentsil Wazzap „Trendid 2014“, et klientidele on tarvis pakkuda meeldivat ostukeskkonda koos interaktiivsete lahendustega.

Saksa sõnul ei ole tarbijatel ülemäära palju raha ning nad on mõjutatud väga palju kiirpoe brändidest, mis viimasel ajal on väga aktiivselt vallutanud Eesti turgu.

Sangari kaubandus on jagunenud hetkel kolmeks: jaekaubandus, e-kaubandus ja hulgikaubandus. „Jaekaubanduse tulevik on interaktiivsus, näiteks kui klient valib kaupluses vihmavarju, siis ekraanil hakkab sadama vihma ja kõlaritest kostub vihmasabinat,“ rääkis ta. Kinnitades, et selliseid interaktiivseid lahendusi hakkavad jaekaupmehed üha enam kasutama. „Jaekaubandus täitab kahte rolli, kus inimesed soovivad kaupa kiirelt ja kohe ning kogeda ostuelamust,“ kinnitas Saks.

Saks soovitas neile ettevõtetele, kes ei soovi trendiga kaasa minna, pakkuda kliendile kõige enam mugavust või odavat hinda.

Sangar võttis hiljuti kauplustes kasutusele interaktiivse äpi, kus kuvatakse ekraanidele  hetkel kliendi mõõtudele saadavad särgid. „Olen nõus investeerima natuke vähem raha traditsioonilisse meediasse, kuid interaktiivne äpp elab 4-5 aastat ning see on tekitanud meie klientides juba positiivseid emotsioone,“ rääkis Saks. Kinnitades, et nende turunduseelarve on suhteliselt väike, kõigest 120 tuhat eurot.

„Täna oleme olnud kaks aastat e-äris ning iga natukese aja tagant oleme ümber defineerinud, et mida soovime ja tahame,“ rääkis Saks. Lisades, et selle aja jooksul on muutunud kasutajate loogika ning lehe ülesehitust. „Online on koht, kus peab olema ja seda pidevalt arendama. See on linn, mis ei saa kunagi valmis,“ kinnitas Saks.

Saks soovitab käia ajaga kaasas, investeerida veebi ja vidinatesse ning koolitada kliente, sest see toob tulevikus rohkem käivet.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara