Jaekaubandus muutub interaktiivseks ostukeskkonnaks

Sangari turundusdirektori Raul Saks rääkis turunduskonverentsil Wazzap „Trendid 2014“, et klientidele on tarvis pakkuda meeldivat ostukeskkonda koos interaktiivsete lahendustega.

Saksa sõnul ei ole tarbijatel ülemäära palju raha ning nad on mõjutatud väga palju kiirpoe brändidest, mis viimasel ajal on väga aktiivselt vallutanud Eesti turgu.

Sangari kaubandus on jagunenud hetkel kolmeks: jaekaubandus, e-kaubandus ja hulgikaubandus. „Jaekaubanduse tulevik on interaktiivsus, näiteks kui klient valib kaupluses vihmavarju, siis ekraanil hakkab sadama vihma ja kõlaritest kostub vihmasabinat,“ rääkis ta. Kinnitades, et selliseid interaktiivseid lahendusi hakkavad jaekaupmehed üha enam kasutama. „Jaekaubandus täitab kahte rolli, kus inimesed soovivad kaupa kiirelt ja kohe ning kogeda ostuelamust,“ kinnitas Saks.

Saks soovitas neile ettevõtetele, kes ei soovi trendiga kaasa minna, pakkuda kliendile kõige enam mugavust või odavat hinda.

Sangar võttis hiljuti kauplustes kasutusele interaktiivse äpi, kus kuvatakse ekraanidele  hetkel kliendi mõõtudele saadavad särgid. „Olen nõus investeerima natuke vähem raha traditsioonilisse meediasse, kuid interaktiivne äpp elab 4-5 aastat ning see on tekitanud meie klientides juba positiivseid emotsioone,“ rääkis Saks. Kinnitades, et nende turunduseelarve on suhteliselt väike, kõigest 120 tuhat eurot.

„Täna oleme olnud kaks aastat e-äris ning iga natukese aja tagant oleme ümber defineerinud, et mida soovime ja tahame,“ rääkis Saks. Lisades, et selle aja jooksul on muutunud kasutajate loogika ning lehe ülesehitust. „Online on koht, kus peab olema ja seda pidevalt arendama. See on linn, mis ei saa kunagi valmis,“ kinnitas Saks.

Saks soovitab käia ajaga kaasas, investeerida veebi ja vidinatesse ning koolitada kliente, sest see toob tulevikus rohkem käivet.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

AccountStudio - lihtsalt kohandatav terviklik äritarkvara

Äritarkvara, mida on võimalik kohandada erinevate nõudmiste ja tegevusaladega väike- ja suurettevõtetele. Tarkvara liidestab ettevõtte e-poe nii, et tehingud e-poes kajastuvad ilma valu ja vaevata nii laos kui ka raamatupidamises.

RTT kaasaegne kassatarkvara

Kassatarkvara oluliseks eesmärgiks on pakkuda kliendile kiiret ja mugavat teenindust. Suureks trendiks on saanud mobiilsus ehk tarkvara saab kasutada ka nutitelefonis või tahvelarvutis. Loe lähemalt, mis on kassatarkvara valikul oluline ning milliseid eeliseid annab RTT kassatarkvara.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara