Kaupluse arendaja: ETK ei võtnud hoonet vastu

See, et ETK taganes lepingust, oli meile ootamatu, ütles Konsumi kauplusehoone arendaja OÜ Avarante juhatuse liige Heiki Õitspuu.

„Meie hinnangul sujus suhtlus ETKga kuni viimase hetkeni konstruktiivselt ning asjalikult,“ lausus Õitspuu. „ETK oli kogu ehitus- ning kasutuslubade menetluse protsessiga kursis ning meile oli lepingust taganemine kogu eelneva protsessi valguses, sellises etapis ootamatu.“

ETK Jaekaubanduse AS teatas täna, et nad loobusid Harkujärve Konsumi avamisest hoone arendaja probleemide tõttu.

Õitspuu sõnul ei õnnestunud neil hoonet üle anda, kuna ETK ei võtnud seda vastu. „Vastuvõtmisest keeldumise ning lepingust taganemise põhjuseks on väidetav kasutusloa puudumine ning kasutusloa saamise venimine,“ selgitas Õitspuu. „Kasutusloa saamist varem takistas ühe võrguettevõtja tegevus, kes ei suutnud kokku lepitud tähtajaks oma kohustusi täita, mis omakorda põhjustas ajalisi nihkeid teistes töödes.“

Õitspuu kinnitusel on Tallinna linn tänaseks hoonele kasutusloa väljastanud. „Peame praegu läbirääkimisi mitme potentsiaalse huvilisega hoone üürile andmiseks,“ lisas ta.  

Osale arutelus

  • Väinu Rozental

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara