Tartu tõstab reklaamimaksu määra ligi viiendiku

Tartu Volikogu võttis vastu uue reklaamimaksumääruse, mille kohaselt tõusevad maksumäärad 2015. aastast aastast 18 protsenti.

Üldine maksumäär on praegu 26 senti reklaamipinna ruutmeetri eest kuus, kesklinna maksumäär 38 senti. Alates 1. jaanuarist 2015 on maksumäärad vastavalt 31 ja 45 senti.

Esialgses eelnõus oli üldise maksumäära osas kavandatud suurem tõus - 26 sendilt 35 sendile. Arengu- ja planeerimiskomisjoni ettepanekul, mida toetas ka rahanduskomisjon, ühtlustati mõlema määra tõus 18 protsendile.

Ühtlasi suurendati mõnevõrra kesklinna määraga maksustavat ala, näiteks on lisandunud Aida tänavast Jõe tänavani ulatuv ala, samuti laieneb kõrgema maksumääraga ala Pikal tänaval ning Roosi, Jaama ja Staadioni tänavatega piirneval alal.

Käesoleval aastal on reklaamimaksust laekuva tulu suuruseks planeeritud 290 tuhat eurot, 2014. aastal 300 tuhat eurot. Maksutõus 2015. aastal peaks tooma linnaeelarvesse täiendavat tulu ligikaudu 54 tuhat eurot.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara