Telema MMT nutilahendus võeti kasutusele ka Soomes

Detsembris võttis Sirowa Nordic Cosmetics esimese ettevõttena Soomes kasutusele Telema MMT (Mobiilse Müügimehe Töövahend), mis on Eestis loodud nutilahendus tarnijatele, kelle müügiesindajad koguvad tellimusi kliendikülastuste käigus.

“Meil on hea meel, et Nordic Cosmetics valis oma müügiprotsessi tõhustamiseks just Telema MMT lahenduse,” kommenteerib Telema juhataja Hele Hammer. Lisades, et see on esimene samm Soome turuI meie ettevõtte jaoks. "See on ka kinnituseks, et Eesti IT-lahendused on hinnatud ka väljaspool koduturgu," oli Hammer rõõmus. 

Sirowa Logistik & Service GmbH esindaja Andreas Köhler selgitab, et Sirowa ettevõtted Eestis, Lätis ja Leedus on antud lahendust kasutanud juba 7 aastat. "See on tugevdanud meie suhteid klientidega ning aidanud kokku hoida palju aega ja raha," kinnitas Köhler. Ta rääkis, et selle sama lahenduse juurutamine Soomes oli loogiline samm ettevõtte arengus.

Nutilahendus muudab lihtsamaks ja mugavamaks Sirowa Nordic Cosmeticsi 14 müügiesindaja töö, kelle hallata on tuhandeid kauplusi üle kogu Soome. "Seni pabertellimusi käsitsi sisestanud müügiassistendid saavad tõhusamast töökorraldusest võidetud aega kasutada kliendisuhete tugevdamiseks," rääkis Köhler.

Telema MMT võimaldab nutiseadmes registreerida kliendikülastusi, koguda tellimusi ning infot väljapanekute kohta müügikohtades. Mobiilselt kliendikülastuse käigus loodud tellimused ja muu vajalik info saadetakse elektrooniliselt ettevõtte majandustarkvarasse.

Baltimaades kasutab sama lahendust edukalt juba 30 ettevõtet kokku üle 250 kasutajaga.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara