10 soovitust allahindluse korraldamiseks

Baltika turundusosakonnajuht Jaanika Terasmaa ja Selveri turundusdirektor Ruth Aarma jagavad lugejatele 10 soovitust allahindluse korraldamiseks.

1. Vali hoolega allahindluskampaania korraldamise aega. Ole konkurentidest sammu võrra eest. Korraldades kampaania pärast konkurente on klientide tähelepanu raske saavutada ning kui see ka õnnestub, siis on inimeste ostuvõime juba konkurentide poolt suuremas osas realiseeritud.

2. Paku kliendile toodet/teenust, mida ta ka tegelikult sellel hetkel vajab – talvel mantleid, suvel kleite jne.

3. Haara kampaaniasse kliendi jaoks piisavalt lai valik tooteid.

4. Vali kliendi jaoks motiveeriv allahindluse määr – ei ole mõtet meelitada klienti poodi lubadusega soodsateks ostudeks, pakkudes tegelikult vaid marginaalset soodustust. Sel juhul ei pruugi klient järgmisele kampaaniasõnumile enam reageerida.

5. Pane rõhku kommunikatsioonile – pakkumine peab olema sõnastatud kliendi vajadustest lähtuvalt, olema selge, lihtne ja arusaadav.

6. Püüa laiema ringi klientide/potentsiaalsete klientide tähelepanu. Sel moel võid köita uusi kundesid, kes ihalevad toodet/teenust, kuid on seni kõhelnud. Sooduskampaania näol võivad nad leida võimaluse toodet/teenust osta.

7. Anna kliendile, kes toodet/teenust ostma tuleb, allahindluskampaaniast märku nii oma ettevõtte ruumides kui ka seal, kus ta väljaspool poodi liigub – tänaval, veebikeskkondades jne.

8. Veendu, et suurelt reklaamitud hea hinnaga toodet oleks laos piisavas koguses või et teenindajad jõuaksid teenust kvaliteetselt pakkuda. Samuti, et toote/teenuse kampaaniahind ühtib kassasüsteemis oleva hinnaga.

9. Väldi kampaania venima jäämist.

10. Tõsta kindlasti pärast kampaania toimumist toote hind tavapärasele tasemele.

Osale arutelus

  • Inga Jakobson

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara