Bauhof: oleme kasvufaasi alguses

“Mullused tarbijate säästusummad olid Bauhofi ajaloo suurimad,” sõnas Bauhof Group ASi tegevdirektor Mart Vau, lisades, et kuna Eesti elamufond on vana ja ruutmeetrite arv elaniku kohta ebapiisav, näevad nad lähiaastail kasvuvõimalusi.

Möödunud 2013. aastal tegid Bauhofi lojaalsusprogrammi Meistriklubi 220 000 liiget ettevõte 13 kaupluses 4,5 miljonit ostu, millega säästsid tänu lojaalsussoodustusele 8,7 miljonit eurot.

“Bauhofi do-it-yorself (DIY) ärisektor (ehk kaubad, mille kasutamisega saab ostja ise hakkama) kasvab koos majandusega, kuid alati veidi kiiremini kui majandus. Hetkel oleme kasvufaasi alguses. Peale majanduslangust on kliendid hinnatundlikumad, kuid mitme aastane tarbimisvajaduse sunnitud pidurdamine on ostuvajadust oluliselt kasvatanud. Kuna Eesti elamufond on vana ja ruutmeetrite arv elaniku kohta ebapiisav, näeme lähiaastatel kasvuvõimalusi, sh kuni 7 uue kaupluse avamist Eestis – tarbija eeldab, et toome talle kauba koju kätte.”

“Koduaed on kogu Euroopas hobi number üks,” ütles Bauhof Group ASi turundusdirektor Britte Maidra. "Bauhofi tüüpklient on 40 aastane, nii naine kui ka mees. Selleks vanuseks on paljud inimesed kolinud oma majja. See on iga, kus naised tegelevad hea meelega aiaga ning mehed ehitavad või renoveerivad, olgu kodu või suvemaja.”

“Mahud, mida me müüme, on arvuliselt muljetavaldavad: Viimase aasta jooksul tegid oma sektori Eesti suurima lojaalsusprogrammi Meistriklubi liikmed Bauhofis kokku 4 467 455 ostu ja säästsid tänu Meistriklubi soodustustele 8 651 771 eurot. Selle ajaga osteti nt 24 192 200 kruvi, 10 042 288 liitrit mulda, 215 002 võõrasema taime ja 68 877 rulli tapeeti.”

Bauhof on Eestis suurima turuosaga ehitusmaterjalide ja aiakaupade müüja. Ettevõte plaanib lähiaastatel avada veel 5-7 uut kauplust.

 

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara