Kassatsooni populaarsemad tooted on närimiskummid

Suurbritannia Lidl kauplused otsustasid kassatsoonist ära korjata maiustused, siis Rimis juba praegu leiab ka tervislikumat valikut, kuid kassatsooni populaarsemad tooted on närimiskummid.

Rimi kommunikatsioonispetsialist Katrin Bats ütles, et nende kaupluste kassatsoonis võib leida ka tervislikumat valikut. „Seal on näiteks, pähklid ja kuivatatud puuviljad, mida ostetakse üsna hästi,“ rääkis ta. Kinnitades, et kassatsoonis populaarseimad tooted on hoopis närimiskummid.

„Kassatsoonis müüme tooteid, mida kliendid on harjunud kassa juurest leidma – ajalehed, nätsud, tubakas ja tikud, aga ka maiustused,“ loetles Selveri avalike suhete juht Annika Vilu. Lisades, et nad on kassade juures müünud ka tervislikke maiustusi, näiteks müslibatoone.

Selver on kindlasti valmis klientide tarbimiseelistuste muutumisel tegema korrektuure ka kassade juures paiknevate kaupade valikus. „Eestit Suurbritanniaga üks ühele võrrelda ei saa, tõenäoliselt on seal sellise sammu astumise üheks põhjuseks ka massiline ülekaaluliste inimeste osakaalu tõus,“ ütles Vilu. Samas, kui diskussiooni teema algatatakse ning klientide huvi on ülekaalukas, siis Vilu kinnitusel saavad nad enda valikuid kokku pannes arvestada.

Nii Selveril kui ka Rimil puudub hetkel statistika selle kohta, kui palju inimesi kassatsoonist midagi valib, sest osad tooted on valikus ka müügisaalis.

Suurbritannia Lidl kauplused korjasid kassadest kõik kommid ja šokolaadid, mis vahetati välja kuivatatud puuviljade ja mahlade vastu.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara