Kliendid peavad teenindajaid rohkem hindama

Tallinna Teeninduskooli kaubanduse õpetaja Külliki Türi sõnul on klienditeeninduse tase hetkel kauplustes nõrk ja ühiskond ei hinda teenindaja ametikohta.

Türi ütles, et praegune klienditeenindus kauplustes ei ole selline nagu ta võiks olla. „On näha, et tööl on personal, kes on tulnud lihtsalt tänavalt,“ rääkis ta. Lisades, et tema väga austab neid teenindajaid, kes teevad enda tööd südamega, aga neid on väga vähe.

Türi sõnul on ühiskonna üldine suhtumine hetkel ka selline, et kui mujal hakkama ei saa, siis mine teenindajaks. „Antud ametikoha väärtustamiseks peaksid inimesed enda suhtumist muutma ning olema kauplustes ise ka paremad kliendid,“ ütles Türi.

Teisipäeval toimus Tallinna Teeninduskoolis kaubandusvaldkonna õpilaste koolisisene võistlus „Teko müügiproff 2014“, kus selgitati välja koolisisesed paremad teenindajad.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

SALONSHOP BALTIC OÜ otsib TURUNDUSJUHTI

Salonshop Baltic AS

31. detsember 2018

Tarkvara

AccountStudio - lihtsalt kohandatav terviklik äritarkvara

Äritarkvara, mida on võimalik kohandada erinevate nõudmiste ja tegevusaladega väike- ja suurettevõtetele. Tarkvara liidestab ettevõtte e-poe nii, et tehingud e-poes kajastuvad ilma valu ja vaevata nii laos kui ka raamatupidamises.

RTT kaasaegne kassatarkvara

Kassatarkvara oluliseks eesmärgiks on pakkuda kliendile kiiret ja mugavat teenindust. Suureks trendiks on saanud mobiilsus ehk tarkvara saab kasutada ka nutitelefonis või tahvelarvutis. Loe lähemalt, mis on kassatarkvara valikul oluline ning milliseid eeliseid annab RTT kassatarkvara.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara