Kliendid peavad teenindajaid rohkem hindama

Tallinna Teeninduskooli kaubanduse õpetaja Külliki Türi sõnul on klienditeeninduse tase hetkel kauplustes nõrk ja ühiskond ei hinda teenindaja ametikohta.

Türi ütles, et praegune klienditeenindus kauplustes ei ole selline nagu ta võiks olla. „On näha, et tööl on personal, kes on tulnud lihtsalt tänavalt,“ rääkis ta. Lisades, et tema väga austab neid teenindajaid, kes teevad enda tööd südamega, aga neid on väga vähe.

Türi sõnul on ühiskonna üldine suhtumine hetkel ka selline, et kui mujal hakkama ei saa, siis mine teenindajaks. „Antud ametikoha väärtustamiseks peaksid inimesed enda suhtumist muutma ning olema kauplustes ise ka paremad kliendid,“ ütles Türi.

Teisipäeval toimus Tallinna Teeninduskoolis kaubandusvaldkonna õpilaste koolisisene võistlus „Teko müügiproff 2014“, kus selgitati välja koolisisesed paremad teenindajad.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik!

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara