Autor: Maarit Eerme • 16. jaanuar 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kliendid peavad teenindajaid rohkem hindama

Tallinna Teeninduskooli kaubanduse õpetaja Külliki Türi sõnul on klienditeeninduse tase hetkel kauplustes nõrk ja ühiskond ei hinda teenindaja ametikohta.

Türi ütles, et praegune klienditeenindus kauplustes ei ole selline nagu ta võiks olla. „On näha, et tööl on personal, kes on tulnud lihtsalt tänavalt,“ rääkis ta. Lisades, et tema väga austab neid teenindajaid, kes teevad enda tööd südamega, aga neid on väga vähe.

Türi sõnul on ühiskonna üldine suhtumine hetkel ka selline, et kui mujal hakkama ei saa, siis mine teenindajaks. „Antud ametikoha väärtustamiseks peaksid inimesed enda suhtumist muutma ning olema kauplustes ise ka paremad kliendid,“ ütles Türi.

Teisipäeval toimus Tallinna Teeninduskoolis kaubandusvaldkonna õpilaste koolisisene võistlus „Teko müügiproff 2014“, kus selgitati välja koolisisesed paremad teenindajad.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757